Mijn winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

0

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een meubel wat u bij onze heeft besteld.
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail, brief of telefonisch aan de afdeling klantcontact door te geven.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Email
info@meubeloutletdekoning.nl

Meubel Outlet de Koning
De Stenenmaat 1
7071 ED Ulft
Tel 0648494073


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Meubel Outlet de Konings bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).